El programa proporciona formació especialitzada en màrqueting internacional, màrqueting digital i gestió de vendes, combinant el rigor acadèmic amb l'aplicació pràctica. Permet a l'alumne desenvolupar habilitats transferibles que li permeten iniciar una reeixida carrera en màrqueting en empreses que competeixen en els mercats internacionals en l'actual entorn globalitzat i digital. S'imparteix íntegrament en anglès. En els eixos formatius s'inclou Estratègia de màrqueting internacional, investigació de mercat avançada i intel·ligència de dades, estratègies de màrqueting digital i gestió de vendes. Està dirigit a graduats en les àrees d’Empresa, Economia i Gestió. També està obert a estudiants que tinguin altres títols de grau com Enginyeria, Turisme, Publicitat o Relacions públiques sempre i quan cursin els complementes formatius pertinents. S'imparteix íntegrament en anglès.
Dades de la titulació
Tens dubtes sobre què vols estudiar?
El cercador d'estudis de Canal Universitats t'ajuda a consultar l'oferta de graus i màsters universitaris oficials
Accedeix