En aquesta titulació, es forma a l'alumne en estratègies de la comunicació, en com donar solucions creatives i persuasives, o com s'organitzen i distribueixen les tasques en els equips de treball. L'alumne disposa, durant tota la seva trajectòria universitària, de l'assessorament d'un equip de professors, compost per acadèmics amb una clara vocació docent i professionals que estan treballant en les principals empreses del sector de la publicitat i de les relacions públiques.
Es valora que el programa formatiu es correspongui amb la temàtica i els resultats d’aprenentatge previstos i que els processos d’accés i admissió siguin fiables i equitatius.
Es valora que la informació pública de la titulació sobre accés i matrícula, activitats formatives, sistemes d’avaluació i resultats sigui fiable, completa i de fàcil accés.
Es valora que el sistema intern de garantia de la qualitat del centre s’apliqui de manera adequada i contribueixi a la millora contínua de la titulació.
Es valora que el professorat de la titulació sigui suficient i tingui l’experiència docent i investigadora necessàries perquè els i les estudiants assoleixin els objectius d’aprenentatge previstos.
Es valora que els recursos materials i els serveis d’orientació acadèmica i laboral de la titulació motivin i enriqueixin l’aprenentatge dels i les estudiants.
Es valora que els i les estudiants demostrin un bon rendiment acadèmic al llarg dels diferents cursos, i que l’alumnat ja graduat hagi assolit els resultats d’aprenentatge previstos i s’hagi inserit laboralment.
Aquest segell distingeix les titulacions que han superat el procés de comprovació, a partir d’una visita externa, que assegura que els estudis s’estan desenvolupant d’acord amb el seu disseny inicial.