El Grau en Publicitat, Relacions Públiques i Màrqueting permet assolir els coneixements de les tres disciplines principals per gestionar la marca i la comunicació empresarial: a) El Màrqueting té com a finalitat aconseguir que la nostra marca tingui una personalitat diferenciada respecte a la competència. b) La Publicitat ajuda a construir el discurs de la marca i té una intenció persuasiva: vol informar, però també convèncer. c) Les Relacions Públiques gestionen la comunicació entre una organització i els seus públics, i ajuden a millorar la reputació de les marques.
Es valora que el programa formatiu es correspongui amb la temàtica i els resultats d’aprenentatge previstos i que els processos d’accés i admissió siguin fiables i equitatius.
Es valora que la informació pública de la titulació sobre accés i matrícula, activitats formatives, sistemes d’avaluació i resultats sigui fiable, completa i de fàcil accés.
Es valora que el sistema intern de garantia de la qualitat del centre s’apliqui de manera adequada i contribueixi a la millora contínua de la titulació.
Es valora que el professorat de la titulació sigui suficient i tingui l’experiència docent i investigadora necessàries perquè els i les estudiants assoleixin els objectius d’aprenentatge previstos.
Es valora que els recursos materials i els serveis d’orientació acadèmica i laboral de la titulació motivin i enriqueixin l’aprenentatge dels i les estudiants.
Es valora que els i les estudiants demostrin un bon rendiment acadèmic al llarg dels diferents cursos, i que l’alumnat ja graduat hagi assolit els resultats d’aprenentatge previstos i s’hagi inserit laboralment.
Aquest segell distingeix les titulacions que han superat el procés de comprovació, a partir d’una visita externa, que assegura que els estudis s’estan desenvolupant d’acord amb el seu disseny inicial.
Certificació del sistema de garantia interna de la qualitat
Aquest segell distingeix els centres que han superat la comprovació que el seu sistema de garantia interna de la qualitat (SIGQ) està implantat i és adequat per a l’assegurament de la qualitat dels títols que s’hi imparteixen.
La certificació del SIGQ evidencia que el centre docent revisa, analitza i millora els programes formatius que s’hi imparteixen.
Acreditació institucional
Aquest segell distingeix els centres que tenen certificada la implantació del seu SIGQ i han renovat l'acreditació del 50% dels seus títols.
L'obtenció de l'acreditació institucional permet l’acreditació de tots els títols universitaris oficials que s'imparteixen en aquell centre per un període de sis anys renovables.