El programa proporciona formació especialitzada en màrqueting internacional, màrqueting digital i gestió de vendes, combinant el rigor acadèmic amb l'aplicació pràctica. Permet a l'alumne desenvolupar habilitats transferibles que li permeten iniciar una reeixida carrera en màrqueting en empreses que competeixen en els mercats internacionals en l'actual entorn globalitzat i digital. S'imparteix íntegrament en anglès. En els eixos formatius s'inclou Estratègia de màrqueting internacional, investigació de mercat avançada i intel·ligència de dades, estratègies de màrqueting digital i gestió de vendes. Està dirigit a graduats en les àrees d’Empresa, Economia i Gestió. També està obert a estudiants que tinguin altres títols de grau com Enginyeria, Turisme, Publicitat o Relacions públiques sempre i quan cursin els complementes formatius pertinents. S'imparteix íntegrament en anglès.

Informació bàsica

Municipi/s d’impartició

Barcelona

Modalitat

Presencial

Període lectiu

Anual

Curs d’inici de la implantació

2017-2018

Acreditació vàlida fins a

18/5/2026

Crèdits totals

60
Crèdits obligatoris
33
Crèdits optatius
12
Crèdits pràctiques obligatòries
6
Crèdits treball fi de màster
9

Resultats de l’avaluació

Segells de qualitat

Dades de la titulació

Tens dubtes sobre què vols estudiar?

El cercador d'estudis de Canal Universitats t'ajuda a consultar l'oferta de graus i màsters universitaris oficials

Accedeix