Aquest grau està orientat al màrqueting i la comunicació digital. El seu fort component internacional permet a l'estudiant aprendre a desenvolupar-se en mercats globals i a estar preparat per assumir tasques directives en les noves professions de l'economia digital. Permet realitzar un any d'estudis en una universitat estrangera i obtenir una doble titulació. En els eixos formatius s'inclou Models de negoci, Comportament al consumidor, Internacionalització, Comunicació, Social Media, Estratègia Digital i Ètica empresarial. En les seves sortides professionals destaquen perfils com director de màrqueting i comunicació, Brand/Product Manager, Màrqueting Analyst, Social Media Specialist i SEO / SEM Analyst.

Informació bàsica

Municipi/s d’impartició

Barcelona

Modalitat

Presencial

Període lectiu

Anual

Curs d’inici de la implantació

2019-2020

Acreditació vàlida fins a

18/5/2026

Crèdits totals

240
Crèdits bàsics
60
Crèdits obligatoris
120
Crèdits optatius
30
Crèdits pràctiques obligatòries
18
Crèdits treball fi de grau
12

Resultats de l’avaluació

Segells de qualitat

Dades de la titulació

Tens dubtes sobre què vols estudiar?

El cercador d'estudis de Canal Universitats t'ajuda a consultar l'oferta de graus i màsters universitaris oficials

Accedeix